Historia marketingu internetowego

Historia marketingu internetowego nie jest tak stara, a jej początki można określić na rok 1990. tworzenie pierwszych stron internetowych było bardzo proste, nie wymagało bowiem skomplikowanych szat graficznych, chodziło tylko o przekazanie klientowi niezbędnych informacji, bez potrzeby ubarwiania tego w kolorystyczne reklamy. Również pozycjonowanie stron nie było znane, bo nie było potrzebne. Niewiele firm posiadało strony internetowe, czego wynikiem była mała konkurencja na rynku internetowym.

Dopiero z upływem lat, kiedy Internet rozpowszechnił się na skalę krajową, wcześniej już był rozwinięty w innych państwach, zarówno reklama internetowa jak i pozycjonowanie stron zaczęło nabierać właściwego znaczenia. Coraz więcej ludzi zaczęło kupować komputery, a tym samym instalować Internet, coraz więcej firm pragnęło aby ich reklama znalazła się w Internecie, i tak jak telewizja jest pełna reklam, tak również Internet stał się miejscem reklam internetowych oraz firm, które chciały znaleźć się jak najwyżej w gospodarce krajowej i zagranicznej. Kolejnym czynnikiem, który powstał i zaczął być powszechnie stosowany było pozycjonowanie stron, które umożliwiło poszczególnym klientów wyższą pozycję w rankingu innych stron w wyszukiwarkach.

VN:F [1.9.22_1171]
Oceny: 0.0/10 (0 głosów)
VN:F [1.9.22_1171]
Oceny: 0 (wybrano z 0 głosów)