Marketing internetowy i jego narzędzia

Marketing internetowy to ogólna nazwa wszelkich działań reklamowych w Internecie które prowadzą do skutecznej reklamy stron internetowych. Możemy powiedzieć, że marketing internetowy posiada odpowiednie narzędzia, dzięki którym reklama jest możliwa. Jednym z narzędzi marketingu internetowego jest samo tworzenie i projektowanie stron internetowych, które są głównym czynnikiem reklamowym w Internecie oraz pozycjonowanie stron internetowych, które zapewnia danej firmie odpowiednią pozycję w Internecie.

Pozycjonowanie odbywa się poprzez wstawianie linków na poszczególne serwisy z katalogami stron www, po których wędrują roboty internetowe, zbierają zawarte tam informacje i rejestrują je poprzez windowanie odpowiednich stron internetowych na wyższe pozycje w wyszukiwarkach internetowych. Najpopularniejszą wyszukiwarką jest obecnie google i to na niej najbardziej nam zależy, zatem kiedy dodajemy linki do darmowych i płatnych katalogów stron www, indeksujemy swoją stronę w wyszukiwarce google.

Niezależnie od tego czy mamy stronę prywatną, czy wizytówkę swojej firmy, czy też sklep internetowy, tak samo wstawianie linków do katalogów stron www oddziałuje na pozycjonowanie danej strony w wyszukiwarce google.

VN:F [1.9.22_1171]
Oceny: 0.0/10 (0 głosów)
VN:F [1.9.22_1171]
Oceny: 0 (wybrano z 0 głosów)